Tarım ve Orman Bakanı Yumaklı, TMO’nun hububat alım ödemelerine ilişkin önemli bir duyuruda bulundu. Bakan Yumaklı, resmi NSosyal hesabından yaptığı paylaşımda, TMO’nun hububat alım sürecindeki ilk ödemelerin başladığını duyurdu. Yumaklı, paylaşımında şu detayları paylaştı: “Bugün itibariyle TMO, 3 Haziran’da başlayan hububat alım sürecindeki ilk ödemeleri çiftçilerimizin hesaplarına aktarmaya başladı. Ülke genelinde 211 noktada devam eden alım süreci, hasat sezonunun yoğunlaşmasıyla birlikte 600 noktaya genişleyecek. TMO, kendisine sunulan tüm ürünleri satın alacak ve ürün bedellerini üreticilerin hesaplarına 21 gün içerisinde aktaracak. Çiftçilerimizin emeğini ve alın terini korumak adına elimizden geleni yapmaya devam edeceğiz.” Bakan Yumaklı’nın bu açıklamaları, tarımsal üreticilere yönelik önemli bir destek ve güvence niteliği taşıyor.
Reklam & İşbirliği: [email protected]