Roma Belediyesi, dün yaptığı resmi açıklamayla kent merkezindeki sınırlı trafik bölgesi (ZTL) kapsamındaki bölgelerde ve 1000 caddede yol güvenliğini artırmak amacıyla sürücüler için saatte azami 30 kilometrelik hız sınırı getirdi. Bu karar doğrultusunda Roma yerel şehir polisi, hız sınırı getirilen bölgelerdeki devriye ve denetimleri arttırmıştır.
Roma Belediyesi Ulaşımdan Sorumlu Belediye Encümeni Üyesi Eugenio Patane, yaptığı açıklamada, trafik kazalarını ve yarattığı mağduriyetleri azaltma sorumluluklarının bulunduğunu belirterek, bu nedenle uygulamayı hayata geçirdiklerini açıkladı. Patane, uygulamanın denetimi için şehrin büyük caddelerinden Kristof Kolomb Caddesi‘ne yeni hız ölçen kameraların yerleştirileceğini ve ayrıca şehir genelinde 175 yeni yükseltilmiş yaya geçidi yapılacağını duyurdu.
Kuzeydeki Bologna kenti, merkezi hükümetin aksi görüşüne rağmen iki sene önce aynı hız sınırını uygulamaya başlamıştı.
Reklam & İşbirliği: [email protected]