Hazine ve Maliye Bakanı, Aralık 2025 dönemine ilişkin sanayi üretim endeksi verilerini sosyal medya hesabından değerlendirdi. Bakan, katma değerli üretimi ve potansiyel büyümeyi güçlendiren, enerjide dışa bağımlılığı azaltan politikaların sonuçlarını almaya devam ettiklerini belirtti.
2025 yılında sanayi üretiminde yıllık yüzde 2,6 artış gerçekleştiğini kaydeden Bakan Şimşek, üretimdeki artış oranlarını şu şekilde paylaştı: “Üretimimiz, yüksek teknolojili ürünlerde yüzde 11,4, sermaye mallarında yüzde 8,5, ham petrol ve doğal gaz çıkarımında yüzde 25,6 arttı. Katma değeri, yatırımı ve verimliliği önceliklendiren politikalarla ülkemizin küresel değer zincirlerindeki konumunu daha da güçlendirmeye devam edeceğiz.”
February 10, 2026
Reklam & İşbirliği: [email protected]